Σχολές γενίτσαρων

του Κώστα Γιαννιώτη

Το μαύρο και σκοτεινό φασιστικό σκηνικό απλώνεται για άλλη μια φορά πάνω από τις χώρες και τους λαούς της Ευρώπης.

Το φρικαλέο πρόσωπο της δεύτερης κατοχής, στη χώρα μας, αγριεύει καθημερινά και πιο πολύ.

Ο προβληματισμός του κάθε νουνεχούς ανθρώπου, σε κάθε γωνιά αυτής της πολύπαθης ηπείρου, εντείνεται καθημερινά, με αφορμή τα γεγονότα της Ουκρανίας, ενώ το «ευρωπαϊκό οικοδόμημα» τρίζει συθέμελα.

Παρ` όλα αυτά, τα δικά μας πολιτικά υπολείμματα συντάσσονται αναφανδόν με κείνους που απειλούν την ειρήνη, τη δημοκρατία και αυτή καθαυτή την ύπαρξη των κρατών της Ευρώπης, όπως αυτά διαμορφώνονται με τη σημερινή τους μορφή.

Μέσα σε μια προοπτική ζόφου, που ετοιμάζουν για τους λαούς της Ευρώπης οι ταγοί του μορφώματος της Ε.Ε., μέσα σε μια ρεβανσιστική αντεπίθεση του ναζισμού –ο οποίος δεν ...
απουσίασε ποτέ από τον πυρήνα αυτών που ονειρεύτηκαν την …..«ολοκλήρωση της Ευρώπης» - στη χώρα μας περίσσεψε το πνεύμα της υποτέλειας, της υποταγής και της υπηρέτησης των συμφερόντων και των σκοπών του Δ΄ Ράιχ.

Υπάκουος στα κελεύσματα των «αφεντικών» της Ευρώπης και των διεθνών «αγορών», ο «υπουργός» Παιδείας της χώρας μας, προστρέχει ασθμαίνων να μεταφράσει σε εγκύκλιο τις διαταγές της γερμανικής πρεσβείας της Αθήνας.

Εντέλλεται την αξιολόγηση σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών ανάλογα με το βαθμό υποταγής τους στα κελεύσματα των ειδικών σεμιναρίων, στις «σχολές» των Teachers 4 Europe. «Εντέλλεται» και εκφοβίζει τους εκπαιδευτικούς, πως το επαγγελματικό τους μέλλον εξαρτάται από την κρίση του Γερμανού πρέσβη και από τις επιδόσεις τους στα «επιμορφωτικά» σεμινάρια, μέσω των οποίων καλούνται να προπαγανδίζουν και να προωθούν στα σχολεία (σε μαθητές και γονείς), αλλά και ευρύτερα στην ελληνική κοινωνία, τα …… ιδεώδη της «ευρωπαϊκής ιδέας».

Της «ευρωπαϊκής ιδέας», όπως την εννοούν οι διάφοροι Σόιμπλε, Μέρκελ, Σούλτς, Γιούνκερ, Ρομπάι, Ντράγκι, Ντάιζελμπλουμ, Όλι Ρεν και τόσοι άλλοι εξέχοντες αστέρες της διεθνούς τοκογλυφίας και του ναζισμού.

Της «ευρωπαϊκής ιδέας» που δε δίστασε να αιματοκυλίσει μια ολόκληρη χώρα, την Ουκρανία, με όργανό της τα ναζιστικά αποβράσματα των ταγμάτων εφόδου του «Δεξιού Τομέα» -  των επιγόνων των φρικαλέων ουκρανικών Βάφεν Ες Ες του Β΄παγκ. πολέμου – να ονομάσει λαϊκή εξέγερση και επανάσταση το αιματοκύλισμα και να αναγνωρίσει σαν συνομιλητές της τους ηγέτες των ναζιστικών θηρίων της χώρας αυτής.

Της «ευρωπαϊκής ιδέας» που δε διστάζει μπροστά σε τίποτε, ακόμα κι αν πρόκειται για την παγκόσμια ειρήνη, όταν πρόκειται να προωθήσει τα σχέδια διάλυσης κάθε κρατικής οντότητας, με τη σημερινή της μορφή και να μετατρέψει τους λαούς σε δούλους, των σύγχρονων Άουσβιτς, των περίφημων «αγορών» και του τραπεζικού καρτέλ.

Αυτής της «ευρωπαϊκής ιδέας» προπαγανδιστές θέλει να μετατρέψει τους Έλληνες εκπαιδευτικούς ο «υπουργός» Παιδείας, στο όνομα της διασφάλισης της δουλειάς τους  - που ελάχιστα διαφέρει από τη δουλεία – των πεντακοσίων ευρώ.

Στη διατίμηση βάζει, κάθε τέτοια «κυβέρνηση», κάθε τέτοιος «υπουργός», την αποποίηση εκ μέρους πνευματικών ανθρώπων, εκ μέρους δασκάλων, του ρόλου τους, της αποστολής τους και της βαριάς κληρονομιάς τους.

Αφού πρώτα απογύμνωσαν μεθοδευμένα και συστηματικά – δεκαετίες τώρα – την παιδεία από κάθε ουσία γνώσης και  προσφοράς προς τα παιδιά του ελληνικού λαού, αφού πέταξαν, σε σκοτεινές γωνιές αποθηκών, κάθε μεγάλο Έλληνα μεταλαμπαδευτή γνώσης, πολιτισμού και παράδοσης (λογοτέχνες, ποιητές, ιστορικούς και συγγραφείς), μεταφυτεύοντας τα αμερικανοευρωπαϊκά παρακμιακά πρότυπα (Βερέμηδων και Ρεπούσηδων) στα σχολεία, καλούν τώρα τους εκπαιδευτικούς να μετατραπούν σε γενίτσαρους και να προπαγανδίσουν την ….. «ευρωπαϊκή ιδέα».

Το ερώτημα που γεννιέται είναι :
Θα βρεθούν «δάσκαλοι» που, για ένα κομμάτι ψωμί, θα δεχτούν να αυτοκαταργηθούν και να μετατραπούν σε πλασιέ του ναζισμού; Που θα δεχτούν να προπαγανδίσουν την κατοχή και την προγραμματιζόμενη διάλυση της πατρίδας μας;

Θα βρεθούν «δάσκαλοι» που θα ενστερνιστούν και θα προπαγανδίσουν σε μαθητές και γονείς την «ιδέα» της εθελοδουλίας και της υποτέλειας;

Θα βρεθούν «δάσκαλοι» που θα απεκδυθούν την ιδιότητα του ΔΑΣΚΑΛΟΥ μετατρεπόμενοι σε ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΥΣ;

Κάλλιο να απολυθούν! Κάλλιο να πεινάσουν! Κάλλιο να πεθάνουν, παρά γενίτσαροι να γίνουν!

Γιατί όταν θα τελειώσει η «αποστολή» του προπαγανδιστή, ο ρόλος τους θα έχει τελειώσει και μαζί του θα έχει τελειώσει και ο λόγος ύπαρξης και των ίδιων σαν φυσικές οντότητες. Όταν δε θα τους χρειάζονται πια, θα τους πετάξουν στα σκουπίδια, σαν άχρηστα τσουβάλια, χωρίς ελπίδα βοήθειας από πουθενά. Γιατί τότε θα είναι αργά για όλους. Και γι` αυτούς ! Γιατί δε θα έχουν πατρίδα πια!

Μόνο σμίγοντας με τους συναδέλφους τους, τους μαθητές τους και τους γονιούς σε κοινό αγώνα, θα μπορέσουν να αντιπαλέψουν το νέο σκοτάδι που απειλεί την πατρίδα μας.

Μόνο τότε θα μπορέσουν να επιβιώσουν και να δουλέψουν, σε μια πατρίδα ελεύθερη και ανθρώπινη!
Μόνο έτσι θα μείνουν όρθιοι, να αντικρίσουν το ξημέρωμα της λευτεριάς της πατρίδας μας. Σαν πραγματικοί ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΑΣΚΑΛΟΙ!

 Ο μεγάλος μας ποιητής Ανδρέας Κάλβος (που εξαφάνισαν από τα σχολεία) έγραφε στις «ΩΔΕΣ» του………………..

Τά δειλά τών εχθρών σας
πλήθη καταφρονήσατε,
τήν κόμην πάντα ο θρίαμβος
στέφει τών υπέρ πάτρης
κινδυνευόντων.                     (ΛΥΡΑ, Ωδή Δεκάτη «ο Ωκεανός», στρ. λγ΄)

Παρά …… Αί, όσον είναι
τυφλή και σκληροτέρα
η τυραννίς, τοσούτον
ταχυτέρως ανοίγονται
σωτήριοι θύραι.                   (ΛΥΡΙΚΑ, Ωδή  Έκτη «Ευχαί», στρ. ιζ΄)

Μάθε ότι εις τους χορούς
των πολέμων, ως έσωσεν
η ανδρεία τον στρατιώτην,
ούτω εις αυτούς η ομόνοια
σόνει τα έθνη.                      (ΛΥΡΙΚΑ, Ωδή Εβδόμη «Το φάσμα», στρ. κγ΄)

Σφαλερόν δρόμον, άθλιε,
εδιάλεξας. Οι Έλληνες
πού επρόδωσας θαυμάζονται
από την οικουμένην
κ` ήρωες καλούνται.             (ΛΥΡΙΚΑ, Ωδή Ενάτη «Εις τόν Προδότην», στρ.ιδ΄)

Πάντα όσα εις τήν καρδίαν μας
είναι ακριβή, δεν πρέπουσιν
εις άνδρας πού τρομάζουν
έμπροσθεν εις ανόητον
βάρβαρον σκήπτρον.            (ΛΥΡΙΚΑ, Ωδή Δεκάτη «ο Βωμός της Πατρίδος», στρ. θ΄)

Ο Κώστας Γιαννιώτης είναι μέλος του Εθν. Συντον. Συμβουλίου του ΕΠΑΜ


Σχολές γενίτσαρων Σχολές γενίτσαρων Reviewed by Διαχειριστής on Κυριακή, Μαρτίου 02, 2014 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.